مرکز تغذیه دکتر تولایی مشهد

امروزه در تمام مراکز معتبر تغذیه درمانی در جهان و ایران برنامه ریزی غذایی جهت هر چه بهتر شدن میزان بازدهی رژیم غذایی، متخصصان تغذیه از متدهای گوناگونی استفاده می‌کنند. مرکز رژیم درمانی دکتر تولایی در مشهد با همکاری جمعی از بهترین متخصصان تغذیه در کشور با هدف ارائه خدمات لاغری و تغذیه درمانی با بالاترین کیفیت در مشهد فعالیت می‌نماید.
شما با مراجعه به این مرکز و انجام مشاوره رایگان توسط متخصصان تغذیه توسط جدیدترین دستگاه جهان در امر تعیین وزن قرار می‌گیرید. با استفاده از این دستگاه متخصص تغذیه در مورد میزان دقیق وزن شما و همچنین درصد چربی ها و مقدار ماهیچه ها و سایر کمبود ها ومشخصات بدن شما آگاهی کامل را کسب می‌کند تا بتوان با استفاده از این اطلاعات بهترین و بی خطر ترین برنامه رژیم درمانی برای فرد ساخته شود.
پس از اطلاع کامل از مشخصات بدن شما، برنامه های غذایی متنوع و بی ضرر توسط متخصصان تغذیه برای شما تکمیل می‌گردد که شما می‌توانید بسته به خواست خودتان و البته همفکری متخصص زمان آن را تعیین کنید.

رژیم لاغری یک ماهه


از فشرده ترین و کوتاه مدت ترین بسته های رژیم درمانی مرکز لاغری دکتر تولایی مشهد که با استفاده از محصولات غذایی متنوع گیاهی و گوشتی و برنامه های دقیق استفاده از مایعات به طور معمول بین هشت تا ده کیلو کاهش وزن در طول یک ماه اول را رقم می‌زند.

رژیم لاغری دوماهه و سه ماهه


این نوع از بسته های رژیم درمانی به طور معمول از فشردگی کمتری برخوردار هستند و به شکل چشمگیری راحتی بیشتری را برای فرد به بار می آورد. معمولا در طول این نوع بسته های رژیم درمانی فرد ماهانه ۷تا۸کیلو از وزن خود را از دست می‌دهد. اما نکته مهم در این میان استفاده متخصصان این مرکز از روش های تغذیه ای و مکملی است تا بیمار کمترین آسیبی را به پوست و فرم چهره و همچنین سلامت جسمی خود متحمل نشود.

رژیم بلند مدت غذایی


رژیم هایی را شامل میگردد که بین سه تا شش ماه نگاشته می‌شوند و بیمار در طول استفاده از آن متوجه کوچکترین سختی و مشکل نمی‌شود و به طور معمول هرماه بین ۴تا۵کیلو از وزن خود را با سالم ترین شیوه ها از دست می‌دهد.

لازم به ذکر است شما پس از مراجعه به مرکز لاغری دکتر تولایی در مشهد و دریافت برنامه مخصوص رژیم درمانی خود میبایست هرهفته با مراجعه به مرکز توسط متخصصین آزمایش شوید تا از میزان پیشرفت رژیم شما آگاهی لازم به عمل آید و در طول این آزمایش ها که به طور رایگان هم انجام می‌شود با سنجش پوست صورت شما و آگاهی از میزان چربی و رطوبت پوست به شما این امکان را می‌دهد تا کوچکترین نگرانی از بابت از بین رفتن زیبایی پوست صورتتان نداشته باشید.

همچنین مشاوران این مرکز در تمام طول مدت زمان رژیم شما همه روزه با شما در تماس خواهند بود تا از پیشرفت رژیم شما اطمینان حاصل شود و به سوالات و دغدغه های شما در این مدت پاسخ کامل داده شود.
مجموع استفاده از این نوع رژیم های اختصاصی غذایی و همچنین بسته های ترکیبی لاغری و چکاپ های رایگان هفتگی سنجش وزن و پوست به شما این اطمینان را می‌دهد تا با مراجعه به این مرکز بیشترین چربی مضر ممکن را در کوتاه ترین مدت و بدون کوچکترین مشکلی در سلامت جسمانی خود و در زیبایی چهره تان بدست آورید.

امتیاز دهید page